2011. április 5., kedd

Kicsit megint engem éltetve...


Huszonötödik születésnapom alkalmából barátaim jól meghúzták a fülem, és kérésemre két dedikált, bekeretezett példányt kaptam egy X-embörök borítóról. Pontosabban: két különböző képről (A verzió és B verzió) van szó, ami ugyanannak a témának a variációja, nevezetesen mindenki a főgonosz ellen! A különbség annyi, hogy egyiken a kisebb gonoszok szerveződnek egy bandába, a másikban a futottak még hősök... de ha többet árulnék el, az már komoly spoiler lenne.
A fenti képen büszkélkedek a képeimmel, miközben mellettem Pilcz Roli éppen üzleti megbeszélést folytat telefonján, csakhogy teljes legyen a szegedi képregényélet. Megjegyzem, a berakott képet ugyanazon barátaimtól kaptam, akiktől a másik két képet, így köszönöm mind a négyet... ezt itt, azt a kettőt rajta, meg azt a másikat, amin szendén lesütöm a szememet, mint egy óvodás.
Hmm... az A verzióról és B verzióról valamiért a perverzió ugrott be, arról pedig az, hogy a Jazz+Az talán jól meg mondta:

Megint egy ébredés, de nem haragszom én rád hétfőn.
Megint egy tévedés, hogy változunk és nincs még késő.


Bár fene se tudja, elvégre azért még fiatalon talán van hová változni. :)

Nincsenek megjegyzések: