2013. január 9., szerda

Filmekről, röviden


A hegylakó azért az egyik legbetegebb film, mert valahányszor levágják benne egy ember fejét, az egész világnak orgazmusa támad.


Az Eredetben Leonardo diCaprionak több évtizednyi alvás után arra kell ébrednie, hogy voltaképpen el sem aludt.


A Birodalom visszavágban Luke megtudja, hogy a galaxist elnyomó rendszer voltaképpen nem egyéb egy nagyra nőtt családi vállalkozásnál.


A Jurassic Parkban a felelőtlen gondozók nem etetik elég emberrel a dinókat, ezért azok kiszöknek és tombolni kezdenek.


A Vissza a jövőbe lélektani sci-fiben Marty McFly rájön, hogy le kell győznie oedipális komplexusait, ha túl akar élni.


Az X-menben a galád Magneto a történelem legördögibb választási csalásával próbál minél több mutánst juttatni az ENSZ-be.


A Tron voltaképpen a hiányzó láncszem a Mátrix és a Pac-Man között.


A hobbit Bilbója terepszemlére megy tizenhárom törpével, de annyira eltévednek, hogy trilógia lesz belőle.


A Kapcsolat arról szól, hogy Jodie Foster az ufókat akarja felhívni, de az apja veszi fel a telefont.


A Sötét zsarukban két ingatlan ügynök veszi fel a harcot New York elbogarasodásával.


A Conan ékes bizonyítéka annak, hogy testépítőkkel is lehet Nietzschét reklámozni.


A Csillagporban a geek kedvesének a csillagot is leígéri az égről, hogy aztán azt vegye el.


Az Amerika Kapitányban az amerikaiak egy olyan ízléstelen jelmezzel akarják térdre kényszeríteni a nácikat, hogy attól még Hugo Weaving arca is lerohad.


A Függetlenség napja hősei feltöltik a windowst az ufók gépére, mire azok lefagynak.


Az Emlékmásban Collin Farrel arról álmodik, ő Schwarzenegger.


A Sebezhetetlen az a sci-fi, amiben Bruce Willis keményebb Samuel L. Jacksonnál.


A Különvéleményben Tom Cruise annyira ellenkezik a forgatókönyvvel, hogy Spielberg az utolsó öt percben megszánja és enged.


A Super 8 arról szól, hogy E.T. hazatelefonálás helyett embert eszik és az Ikeából rendel űrhajót.


A Ragadozó sok ezer fényévet tesz meg azért, hogy iszapbirkózhasson a Terminátorral.


A Drágám, a kölykök összementek erkölcsi mondanivalója, hogy sok jó ember kis helyen is elfér.


A Mad Max szelíd lelkű címszereplőjét addig hergeli egy motoros banda, míg vége a filmnek.


A Majmok bolygója: lázadás történetben Andy Serkis kitör a skatulyából: most is olyan emberalatti CGI karakteret játszik, aki képes magasra mászni, de ezúttal nem esik le megszállottsága miatt.


A Bosszúállókban a kedves Nick Fury teázni hívja a korábbi Marvel filmek szereplőit óriáshelikopterére, ám a fondorlatos Loki áthívja az összes haverját, és egy egész New Yorkra kiterjedő hepajt csap.


A Csillagkapuban a lelkes nyelvész Egyiptomba tárcsázik, ami, mint kiderül, egy másik bolygón van.


A 2001: Űrodüsszeia arról szól, hogy.

4 megjegyzés:

http://slzscifi.blogspot.com írta...

A két legjobb részemről a Tron és az Űrodüsszea leírás:)

Névtelen írta...

Nekem az Eredet, az Emlékmás, a Csillagpor, az Űrodüsszeia, a Hobbit és a Kapcsolat a nyerők, ezeket nagyon elkaptad :)

Justin

Névtelen írta...

Jademég a Mad Max is! Azon nagyon jót röhögtem, a film ismeretében!

Justin

Nihil írta...

Hohó, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :)