2012. január 7., szombat

Évvégi köldöknézés

Vagy inkább éveleji, de kicsire nem adunk. Nos véget ért 2011, elkezdődött 2012, és visszatekintve azt kell mondjam, nem egy szívderítő éven vagyunk túl. De a blogom elindításakor megfogadtam, hogy nem fogom politikával mérgezni a tartalmát, így lépjünk túl ezen, a gazdaságon, és minden ilyen nyavalyán, így ezen lépjünk is túl!

2011-ben három ismertetőm jelent meg a múlt évben elindult Fandom magazin első két számában. Először tartottam előadást a Szegedi Képregényfesztiválon, aminek az anyaga olvasható lesz a Fandom harmadik számában egy új ismertető mellett. Múlt évben kezdtem ismertetőket írni az SFmagra, és szám szerint kilenc jelent meg az oldalon, amiből kettő egy kettészedett értekezés volt a The Authority-ről, mely először a blogomon jelent meg, és melyet később az SFmag, majd a kepregeny.net kért el. 2011-ben az X-Embörök alkotói megkértek, hogy dialógusokban szálljak be a megjelenő különkiadásban, emellett segédkeztem a negyedik számnál is - és valószínűleg ez az együttműködés folytatódni fog a jövőben is. Két hazai fantasztikus szerzőt interjúvoltam meg az alkotásról, a hatásokról, illetve szinte mindenről, ami eszembe jutott és érdekesnek tűnt, de nem volt túl abszurd. Ezelőtt még sosem csináltam ilyesmit, szóval, ez is az újdonság varázsával hatott.

2011 tehát sok tekintetben a kezdetek jegyében telt, olyan dolgokba kezdtem bele, melyeket idén is folytatni fogok. Ugyanakkor remélem, hogy 2012-ben folytatódik ez a trend, és további új dolgokban próbálhatom ki magam. Meglátjuk... addig is, Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok Mindenkinek... és reméljük, a mágia idén visszatér a világba, hamár tavaly nem történt meg!

2 megjegyzés:

onsai írta...

Eredményes év. :)
Majd csinálj sok riportot, az tök érdekes.

Nihil írta...

Ó, köszönöm szépen! :)

Ígérem, lesz interjú idén is, csak érjem utol magam és a következő alanyaimat! :D